Συσχέτιση Διατροφής- Τερηδόνας & Συμβουλές διατροφής

Συμβουλεύουμε τους ασθενείς για τους υδατάνθρακες που είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την πρόκληση της τερηδόνας και για το που περιέχονται (ιδιαίτερα οι κρυφές μορφές της ζάχαρης). 

Διδάσκουμε τη σημασία της συχνότητας λήψης της ζάχαρης στους γονείς και στα παιδιά όσο γίνεται νωρίτερα. Δίνουμε βάρος στην αποφυγή λήψης αυτών των τροφών μεταξύ των κύριων γευμάτων και εξηγούμε το ρόλο του σάλιου.

Τονίζουμε ιδιαίτερα τα παρακάτω:

  • Αποφυγή ζάχαρης όσο γίνεται περισσότερο από τη βρεφική ηλικία, έτσι που το παιδί να μάθει να του αρέσουν οι τροφές και τα ποτά άγλυκα
  • Διατηρούμε την καλή συνήθεια και στα μικρά παιδιά για τη σταθερή και κανονική ώρα λήψης των γευμάτων έτσι που να μην χρειάζεται να τρώνε ενδιάμεσα.
  • Όταν τα μικρά παιδιά φτάνουν σε ηλικία που ζητούν γλυκά τα περιορίζουμε σε μια το πολύ φορά την εβδομάδα
  • Μαθαίνουμε στους μαθητές πόσο μεγάλη σημασία έχει το πρωινό στο σπίτι για την ανάπτυξη, την αντοχή τους καθώς επίσης και για την υγεία των δοντιών. Ένα καλό πρωινό μειώνει την ανάγκη για ενδιάμεση λήψη τροφών

Εκτύπωση   Email